Gebruikersnaam  
Wachtwoord  

Waarom

Huidige situatie
Met name de opkomst van de smartphone heeft het bezoek- en koopgedrag van de consument sterk beïnvloed.
Inmiddels heeft bijna twee derde van de Nederlanders een smartphone.

http://tweakers.net/nieuws/90094/bijna-twee-derde-nederlanders-heeft-een-smartphone.html

Het gemak en tijdefficiëntie heeft er voor gezorgd dat de consument zich heeft verplaatst naar online informatievoorziening en online aankoop.
Dit komt omdat de consument met de smartphone vanuit iedere locatie alles kan opzoeken en vinden. Producten, prijsvergelijkingen en reviews.
Waar vroeger de consument spontaan ergens een hapje ging eten, ergens een drankje ging doen, of een weekendje weg ging, gaat men steeds vaker eerst op onderzoek uit, naar waar het leuk / gezellig / goedkoop is. De mogelijkheden zijn uitgebreid.
Deze zoektocht vind plaats vanuit het comfort van thuis, onderweg of werkomgeving.
Steeds vaker investeren bedrijven in apps, de manier van de smartphone gebruiker benaderen!
Wat
Om deze doelgroep te voorzien van de benodigde informatie hebben wij een app ontwikkeld die direct aanspreekt en een laagdrempelige naam draagt om deze te installeren en te gebruiken.
Happy Hour is een algemeen begrip waarbij de consument direct weet dat het om een interessante korting gaat, bijvoorbeeld twee drankjes voor de prijs van één. Of twee hoofdgerechten voor de prijs van één.
Slechts kortingen melden is niet voldoende, ook locatie, sfeer en openingstijden bewegen de consument tot bezoek.
Dus naast een leuke korting vinden, kan de consument ook Happy Hour App zoeken naar een restaurant, café, discotheek of bijvoorbeeld overnachting.
Kortom alles wat de horeca te bieden heeft.
Hoe
De consument tikt een plaats en een tijd in, vervolgens worden alle verschillende horecabedrijven gepresenteerd.
Deze presentatie heeft vier categorieën: Happy Hour, Drinken, Eten en Slapen.
In de resultaten van categorie: Happy Hour worden altijd een kortingspercentage met een locatie-afstand getoond.
Wanneer een horecabedrijf op dat moment geen korting heeft lopen zullen deze resultaten in de andere categorieën zichtbaar zijn.
Het is natuurlijk wel commercieel interessant regelmatig in de Happy Hour categorie te staan aangezien de doelgroep altijd als eerste de Happy Hour rubriek zal bekijken.